Kolesariš, a v gorskem kolesarstvu si še novinec in zato ti vožnja po terenu predstavlja izziv. Praviloma se voziš po gozdnih cestah ali makadamih, si pa želiš v hribe in na enoslednice. Mogoče se z gorskim kolesom voziš že desetletja, si samouk, bi ti pa trening osnov za hitrejše napredovanje še kako prišel prav.
S kolesom se že voziš po lahkih enoslednicah, zato ti vožnja po raznolikem terenu (manjše korenine in skale, neraven teren, tudi kakšna strmina...) ni tuja. Brez težav rokuješ s prestavami, zaviraš, se vzpenjaš in spuščaš s kolesom po malce bolj zahtevnih poteh. Si pa želiš pridobiti dodatna tehnična znanja, da bo tvoja vožnja bolj sproščena in varna. Tukaj že postajaš gorski kolesar.
Voziš večkrat na teden in si na kolesu suveren. Srednje zahtevni spusti ti ne prestavljajo večje težave in izpeljava različnih tipov zavojev (bande, ravni zavoji,...) ti gre dobro od rok. Včasih ti uspe preskočiti kakšno oviro na poti, a vseeno ni vse izvedeno tako kot bi bilo potrebno. Želiš si izpopolniti znanje ter tako lažje in varneje premagovati težje terene.
Na kolesu si skoraj popolnoma samostojen, obvladuješ strme, tehnične enoslednice in v vožnji uživaš. Prav tako si sproščen pri manjših skokih in dropih, za obvladovanje večjih objektov, pa bi potreboval malo več znanja. Želiš si napredovati, voziti zahtevne spuste in dirt parke, hkrati pa biti bolj sproščen in v vožnji zares uživati.
In sedaj smo na začetku. Pa ne zopet na začetku, ampak na začetku "samostojne" gorsko kolesarske poti, kjer se začne tisti zabavni del. Skupaj smo te pripeljali do točke, kjer se zadni modul zlije v celoto - popolna oblast nad kolesom, dejstvo da nisi potnik, ampak pilot in s tem povezana sproščenost pri furanju. Prednost individualne delavnice je v prilagodljivosti tebi in tvojemu znanju.
Ta cena velja, če boš sam/a. Če povabiš še enega ali največ dva prijatelja, bo tudi cena nižja.
V ceni Modula 4 JE vključeno:
V ceni Modula 4 NI vključeno:
KJE JE ZBORNA TOČKA
Večino naših delavnic in individualnih modulov se izvaja v Ljubljani in bližnji okolici. Vsaka delavnica ima točno določeno zborno mesto, ki je (v obliki linka) objavljeno v opisu delavnice. Izjema so individualni moduli, pri katerih se dobimo na lokaciji, ki je predhodno dogovorjena z učenko oz. učencem.
DODATNI STROŠKI
Dodatni stroški pri delavnicah so povezani zgolj z vašim lastnim prevozom na lokacijo in pijačo ob pavzah in druženjih po koncu delavnic. Pri individualnih modulih je možnost dogovora izbire lokacije s strani učenca. Če se poučevanje izvaja izven Ljubljane, je potrebno doplačati stroške prevoza inštruktorja na lokacijo (0,37 EUR/km) in stroške kolesarske vozovnice/vstopnice v primeru obiska Bike ali Trail parka.
PREHRANA IN OBROKI
V enodnevnih in vikend delavnicah je kosilo del paketa.
Za boljšo izkušnjo in morebitne zaplete pri obrokih v nastanitvah, naprošamo vse udeležence s posebnimi prehranjevalnimi potrebami (vegetarijanska, veganska, brezglutenska,...), da nas o tem obvestijo, ker se le tako lahko dogovorimo, da v nastanitvah pripravijo željene obroke. Individualni moduli so izjema, kjer hrana ni vključena v ceni.
KAKŠNO KOLO JE PRIMERNO
Naše mnenje je še vedno, da je bolj pomemben pilot, kot letalo in da prava tehnika vožnje lahko nadomesti marsikatero bleščeče in tehnološko dovršeno kolo. A vseeno je tukaj je nekaj priporočil kakšno kolo za različne nivoje zahtevnosti:
OSNOVNI:
Priporočamo uporabo gorskega kolesa s pnevmatikami za vožnjo po težjem terenu (malo več profila). Po možnosti, naj ima kolo sprednje vzmetenje in po višini nastavljanja sedežne opore. Polnovzmetena kolesa so dobrodošla, niso pa obvezna. Za osnovne delavnice ni potrebo imeti kolo z pretirano dolgim vzmetenjem (npr. več kot 140/150mm hoda, enduro ali spust kolesa).
NADALJEVALNI:
Še vedno je trdorepec (kolo s sprednim vzmetenjem) več kot dovolj. Mogoče je že malce bolj pomembna geometrija trdorepca (All mountain), kot pa zadnje vzmetenje. Za polnovzmetena kolesa velja enako kot v priporočilu na OSNOVNEM nivoju (nadstropje višje).
NAPREDNI:
Na tej stopnji poučevanja, bi mogoče že priporočali uporabo polnovzmetenega kolesa ( do max 170mm hoda), a je glede na uporabnikovo znanje in preferenco možna tudi uporaba vsegorskega (All mountain) trdorepca z dobrim sprednjim vzmetenjem.
NAPREDNI +:
To je zadnji oz. najvišji nivo poučevanja gorskokolesarskih tehnik. Zato je uporaba polnovzmetenega kolesa (vsa FS, enduro in DH kolesa) skoraj nujna, nikakor pa ne izkjučujemo posameznikove želje in napredka na agresivnem AM trdorepcu.
KATERO OPREMO POTREBUJEM
OPOMBA: V kolikor se odločite za uporabo integralne čelade (FullFace), vam priporočamo, da je le ta izbrana pravilno. Velikost čelade mora biti izbrana skrbno in natančno, da se vam čelada povsem prilega. Še posebej je potrebno izbrati pravilno čelado pri otrocih, saj mora biti čelada OTROŠKA, kar pomeni, da je čelada specifično otroška (za majhne obsege glav) in lahka. V primeru izbire napačne čelade pri otrocih (čelada za odrasle, visoka teža, napačna velikost...), lahko pri padcu še hitreje pride do poškodbe vratne hrbtenice. Zato v takšnih primerih raje svetujemo uporabo pravilne navadne kolesarske čelade.
OBVEZNA OPREMA V NAHRBTNIKU
In ostale osebne potrebščine, brez katerih se ne boste počutili lagodno/varno (telefon, fotoaparat,...)